10 najważniejszych wskazówek, jak znaleźć czas na ćwiczenia

Suplementy wspomagające odchudzanie, zdrowie, urodę, trening, diety

10 najważniejszych wskazówek, jak znaleźć czas na ćwiczenia

jak znaleźć czas na ćwiczenia

Zapewne jesteś jak większość ludzi, znalezienie czasu na ćwiczenia jest bardzo trudne. Oto moje „10 najważniejszych” wskazówek, które pomogą Ci w tym problemie.

1. Postaw ćwiczenia jako priorytet. Wszyscy znajdujemy czas w naszym życiu na rzeczy, które są dla nas najważniejsze. Gdybym ci powiedziała, że dałabym Ci 10 tysięcy złotych, gdybyś ćwiczył codziennie przez następne 30 dni, czy zrobiłbyś to? Jasne, że tak, ponieważ nagle stałoby się to
priorytetem, zwyczajnie chciałabyś zarobić. Jeśli poważnie myślisz o znalezieniu czasu na ćwiczenia, to musi to być priorytet w Twoim życiu.

2. Zarezerwuj codziennie ten sam przedział czasowy na ćwiczenia. W ten sposób staje się on częścią Twojej codziennej rutyny, podobnie jak mycie zębów. Starannie pilnuj tego okresu. Nadszedł czas, aby zadbać o siebie.

3. Ćwicz rano. To wtedy jest najmniej prawdopodobne, że Twój czas ćwiczeń zostanie przerwany przez inne rzeczy. No bo sama rozumiesz, wypadnie Ci coś w ciągu dnia i odkładasz ćwiczenia na następny dzień.

4. Wyłącz telewizor. Przeciętna dorosła osoba spędza 16 godzin tygodniowo przed telewizorem. Chociaż teraz w dobie Netflixa śmiem wątpić. Jedna z moich klientek powiedziała mi, że postanowiła oglądać telewizję tylko podczas ćwiczeń. Możesz nie być zainteresowana posunięciem się tak daleko, ale z pewnością możesz wyłączyć na kilka godzin telewizję w tygodniu, aby mieć czas na ćwiczenia.

5. Obudź się wcześnie rano, aby ćwiczyć. Spróbuj iść spać trochę wcześniej i wstań trochę wcześniej, aby rano wykonać ćwiczenia .

6. Poświęć 30 minut na ćwiczenia podczas przerwy na lunch.

7. Znajdź spokojne miejsce w domu aby tam spokojnie ćwiczyć. Wyłącz telefon by nikt Ci nie przeszkadzał kiedy ćwiczysz.

8. Odwiedzaj swojego przyjaciela, spacerując po okolicy, zamiast siedzieć na kanapie.

9. Poświęć kilka dni na napisanie, jak codziennie spędzasz czas, a następnie określ, w jaki sposób możesz lepiej wykorzystać go na ćwiczenia.

10. Spraw, aby Twoje ćwiczenie było jak najbardziej przyjemne dla Ciebie. Jest dużo prawdopodobieństwo, że znajdziesz na nie czas.

Po prostu ruszaj się!

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *